Livet..

Förlåt för jag inte bloggar så mycket livet tar över.. Mobbing saker som får mig o må så dåligt så jag inte vet vad jag ska vägen. Ibland orkar man inte mer. Just nu känner jag så. Jag orkar inte höra alla ord. Jag orkar inte bli slagen. Jag orkar inte bli kallad hora. Ja orkar inget just nu. Förlåt ska försöka uppdera mer. 



Postat av Anonym

Hej Isabelle!
Jag vet inte vad som hänt, men stå på dig! Du klarar det! Låt ingen trampa på dig, för varför skulle dem? Du är lika mkt värd som alla andra! Punkt! Försök hitta glädjen i vardagen, t.ex ponnyn du har med på många bilder!
Kram!

Svar: Hej! Tack! Ja hon är världens bästa! Jag ska försöka allt vad jag har efter år så är man rätt trött../:
iisabelleejohansson.blogg.se

Datum: 2014-01-28 | Tid: 10:22:28
Postat av anonym

nu vet jag ju inte varför dom mobbar dig men du är ju jätte snygg!!! ( om det är du på bilden när man kommer in på bloggen )
låt dom andra inte pressa ner dig. du är bäst som du är! jag har läst din blogg ett tag nu och den är såååååå bra!! love you

Svar: Haha ja det är jag! Tack!
iisabelleejohansson.blogg.se

Datum: 2014-01-28 | Tid: 14:08:42
Postat av Lea

Vet inte heller vad som se hänt men vet hur de känns att bli kallade för saker, men strunta i vad folk säger för du vet själv hur bra människa du är, ge aldrig upp.
Jag har själv viljat ge upp mitt liv men jag tänker inte några personer eller ord förstöra min framtid!

Om du vill ha någon att prata med kan du alltid mejla mig, glöm inte att du är så mycket värd mer än dom!

Kram: Lea

Svar: Tack fina du❤️
iisabelleejohansson.blogg.se

Datum: 2014-01-28 | Tid: 20:53:06
Blogg: http://leashistory.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!